TÜV RHEINLAND certifica en ISO 9001 i ISO 14001 Betazul S.A.

22.09.22Madrid

TÜV Rheinland lliura dos certificats acreditatius a l'empresa Betazul S.A. que reforça el seu compromís amb la Qualitat i el Medi Ambient

BETAZUL, empresa de construcció, reforç, reparació i rehabilitació d'estructures, ha estat certificada per la ISO 9001 i ISO 14001, demostrant el compromís que l'empresa té amb la qualitat i el medi ambient, sota estàndards internacionals.

Francisco José González Ramos, Director Tècnic de Betablava, ha rebut els certificats acreditatius de mans de Marta Diaz de Hoyo, responsable de Desenvolupament de Negoci de TÜV Rheinland a l'àrea de Certificació de Sistemes zona centre, entitat de certificació que ha realitzat els processos de auditoria.

Sobre Betazul

Al llarg dels seus 25 anys de trajectòria Betazul ha participat en la reparació o la rehabilitació de més de 2.000 estructures per a prop de 350 clients. Això inclou tota mena d'edificacions i infraestructures d'obra civil. Actuacions com la d'Escorxador Madrid, Marquès de Salamanca o la seu de l'IPCE han estat guardonades a nivell nacional, en el cas de l'Hipòdrom de la Zarzuela també a nivell internacional. Entre els seus reconeixements també hi ha ser aplicador homologat de SIKA i estar habilitats per l'Administració de l'Estat com a empresa contractista d'obres. Actualment la seva oficina tècnica compta amb 12 persones i al voltant de 60 treballen a peu d'obra. Més informació a betazul.es

Més informació

Consulta més informació sobre certificacions de sistemes de gestió de la Qualitat i Medi Ambient aquí