Nova convocatòria de subvencions destinades a Pimes de Castella i Lleó

18.07.22Espanya

S'amplia el termini de sol·licitud!

El termini de sol·licitud de la convocatòria de les subvencions públiques destinades a implantar la Responsabilitat Social Empresarial -RSE- a les Pimes de Castella i Lleó, romandrà obert fins al 31 de desembre de 2022, llevat que s'esgoti el pressupost..

Responsabilidad social

Subvenció:

• 1. Certificacions de sistemes de gestió de la RSE/ sostenibilitat: SGE 21, estàndards de reporting de Verificació no financera, GRI i verificació d'empremta de carboni o hídrica
  • 2. Certificacions de conciliació de la vida personal, familiar i laboral (EFR), segell d'horaris racionals (ARHOE) i certificació d'empresa saludable.
  • 3. Certificació en altres sistemes de gestió: Sistemes de gestió ISO 14001, Reglament EMAS, ISO 45001, seguretat per a la cadena de subministrament (ISO 28000) compliance (19600) o bones pràctiques socials (SA 8000)

Destinat a: Petites i Mitjanes empreses.

Període de sol·licitud:S'amplia el termini de sol·licitud! El termini de sol·licitud romandrà obert fins al dia 31 de desembre de 2022, llevat que s'esgoti el pressupost.

Quantia de l'ajuda: Fins a un 75% de les actuacions subvencionables, amb un màxim de 3.000 euros. Està previst la subvenció de despeses facturades i pagades posterior al 4 de novembre de 2021 fins al 31 de desembre de 2022.

Podeu trobar tota la informació d'aquesta convocatòria i fer-ne la tramitació al següent enllaç Convocatòria RSE Castella i Lleó

A l'octubre del 2021 se signa el IV Acord Marc per a la Competitivitat i la Innovació Empresarial de Castella i Lleó, 2021-2027, en què es reconeix la RSE com un factor clau per millorar la competitivitat i la reputació de les empreses. Assolir la sostenibilitat econòmica, social i mediambiental promovent la generació, difusió i implantació voluntària de criteris i pràctiques de responsabilitat social en el nombre més gran d'empreses és un dels objectius contemplats en aquest Acord Marc, i donar suport a les empreses per a l'adopció d'estàndards de reconeixement de la RSE és un compromís recollit en aquest.

Més informació

Sol·licitar més informació sobre certificacions de sistemes de gestió de la RSE/sostenibilitat a info@es.tuv.com.