Cinc raons per formar-te en Blockchain

28.05.21Espanya

Cinc raons per formar-te en Blockchain, la formació de la qual tothom parla

TÜV Rheinland Academy, entitat que ofereix cursos en aquesta matèria destinats a certificar i ampliar els coneixements de consultors i tècnics, presenta les 5 raons per què cal estudiar aquesta matèria i renovar els teus coneixements

Block chian Certificación

El Blockchain s'ha consolidat amb una de les tecnologies més disruptives en els últims anys perquè permet a les empreses millorar molts dels seus serveis, fent-los més ràpids, eficients i segurs i dotant d'una major traçabilitat en les transaccions i cadenes de subministrament, millorant així els resultats. La multinacional líder en serveis tècnics, de seguretat i certificació líder a nivell mundial TÜV Rheinland, primera empresa a Espanya que va començar a oferir formació reglada i certificada en aquest camp, assenyala 5 avantatges clau a tenir en compte a l'hora de triar un curs formatiu en aquesta matèria:

• Formació i competències certificades:
    Realitzar formacions de qualitat que atorguin competències certificades seguint els criteris definits per la Norma ISO 17024, per Entitats de Certificació de competències professionals com TÜV Rheinland, ofereix una doble garantia, ja que se centra en l'aprenentatge de l'usuari, a l' mateix temps que s'obté un títol oficial.
  • Validesa internacional:
    Assegurar-se que els coneixements adquirits han de ser reconeguts tant dins com fora d'Espanya cobra especial rellevància durant els últims anys i cada vegada més universitats a Espanya col·laboren per acreditar les competències que els alumnes adquireixen durant els seus estudis. En el cas de la TÜV Rheinland Academy, col·labora en aquests programes amb Fundació CERTIUNI i Certipedia, el que els atorga validesa internacional.
  • Multimodal (online i In Company):
    La flexibilitat a l'hora de realitzar una formació és primordial, especialment, en temps marcats per la pandèmia. Moltes escoles han apostat per eliminar les barreres geogràfiques i ofereix formació en modalitat online, accessibles des de qualsevol lloc, així com 'In Company', desplaçant-se fins al lloc de treball dels interessats, mantenint totes les mesures de seguretat.
  • Diferents nivells segons cada perfil:
    Així com les diferents modalitats d'aprenentatge (a distància, presencial, etc.) són essencials per garantir que s'aprofiten a l'màxim els plans formatius, a l'igual que la capacitat de segmentar els continguts, segons les capacitats dels participants. D'aquesta manera, comptar amb plans adequats a cada perfil permet seguir un procés de desenvolupament més precís i beneficiós.
  • Respatller d'empreses i institucions:
    És important que els programes formatius comptin amb el background i expertise necessari perquè la seva realització garanteixi la màxima utilitat per als alumnes. En aquest sentit, TÜV Rheinland Academy manté acords amb centres universitaris i associacions empresarials com l'Associació d'Empreses de Blockchain (AECHAIN), amb la qual va segellar un acord de col·laboració mútua per impulsar els programes.

Formació inicial i certificacions reconegudes internacionalment

En aquest ecosistema de formació contínua que ha provocat la pandèmia, TÜV Rheinland Academy, la primera entitat que va posar en marxa certificacions competencials en aquest camp, gràcies, a més, a un projecte nascut i gestionat des d'Espanya, ofereix cursos que s'adapten a la mida dels professionals de segle XXI:

• Curs bàsic d'iniciació:
    perquè els assistents puguin entendre el funcionament de la tecnologia, els fonaments sobre els quals s'assenta i les seves principals característiques i possibilitats. Aquesta formació, de vuit hores de durada, està destinada especialment a emprenedors, Auditors Interns i Externs de Sistemes, responsables de Seguretat Informàtica o consultors, que vulguin començar a introduir-se en Blockchain.
  • Cursos cap a la certificació de competències:
    Centrats en professionals més experimentats, que requereixin l'aval de la seva capacitació per part d'una tercera part independent. D'aquesta manera, titulats en enginyeria, comerç, finances, dret, treballadors de banca o professionals amb experiència demostrable en l'ús de Blockchain podran acreditar, a nivell internacional, la seva capacitat per exercir labors com a consultors (consultant), encarregats de el desenvolupament i venda de el sistema, o tècnics (developer), responsables de la implementació pràctica de la tecnologia.

Segons el director nacional de Formació de TÜV Rheinland, Ricardo Duarte, gràcies a aquest projecte desenvolupat i gestionat a nivell global des d'Espanya, "els professionals comptaran amb un passaport, un DNI amb què presentar-se a l'mercat, arreu de món, validant seva capacitat per treballar en el camp de Blockchain. Fins fa poc, aquesta competència professional en Blockchain no tenia formació i certificació específica i, en un món tan competitiu com el nostre, la trajectòria ha d'estar avalada ".

Sol·liciteu més informació aquí