Magotteaux renova els seves certifcacions de Qualitat, Medi Ambient, Seguretat i Salut Laboral

26.05.21Navarra

Navarra, maig de 2021: La planta de Magotteaux Navarra, renova el seu compromís amb la qualitat i la sostenibilitat superant amb èxit les auditories corresponents, en Qualitat segons ISO 9001, Medi Ambient segons ISO 14001, Seguretat i Salut Laboral segons ISO 45001 i Eficiència energètica, segons ISO 50001

TÜV Rheinland Ibérica Inspection, Certification & Testing (TÜV Rheinland) va ser l'entitat certificadora que va dur a terme les auditories.

Certificaciones de Sistemas de Calidad

En un acte privat - imposat per la situació de COVID-19- que es va desenvolupar a la planta de el grup en Urdiáin (Navarra), Roberto Cortés, responsable de Desenvolupament de Negoci a la zona nord d'Espanya de TÜV Rheinland, va lliurar a David Sola , Director de Planta en Magotteaux Navarra, els respectius certificats d'ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 i ISO 50001.

És un reconeixement a l'esforç, dedicació i implicació de tot el personal de la planta, per mantenir els alts nivells de qualitat de tots els processos.

Aquesta implicació i esforç també s'ha anat establint en altres plantes de el Grup Magotteaux a la resta de món.

El Grup Magotteaux és conscient de que és essencial per fomentar la confiança dels seus clients, demostrar el seu alt compromís amb la qualitat, la sostenibilitat i la seguretat, i apostar per això amb aquestes certificacions.

Aconseguir mantenir aquests alts nivells de qualitat, és just el repte que afronta cada dia tot el personal de el Grup Magotteaux, oferint una àmplia gamma de solucions optimitzades per a les indústries d'extracció d'alta abrasió combinant l'assessorament d'experts, serveis i recursos, productes, equips i sistemes, i alhora adaptant-se a les noves tecnologies i situacions canviants de mercat i dels clients.

Sol·liciteu més informació aquí