Ajudes per a sistemes de gestió ambiental amb verificació EMAS per Generalitat de Catalunya

21.05.21Catalunya

Convocades les subvencions per a la implantació de sistemes voluntaris de gestió ambiental, respecte de la implantació i la renovació de sistema previst en el Reglament EMAS, per a l'any 2021 a Catalunya.

certificación ISO 9001certificació ISO 9001Verificació EMAS

D'acord a les bases de la convocatòria, es podran acollir les organitzacions que hagin implantat i verificat, per primera vegada, o renovat el seu sistema de gestió ambiental EMAS, durant el període comprès entre el dia següent a el dia de tancament de l'termini de presentació de sol·licituds de l'anterior convocatòria (21 de julhet de 2020) i el dia en què es finalitza el termini de presentació de sol·licituds de la present convocatòria (21 de julhet de 2021).

Això vol dir que es poden acollir a la convocatòria aquelles organitzacions la Declaració Ambiental, corresponent a l'auditoria de la primera implantació o de renovació de l'EMAS, hagi estat validada per l'Entitat de Verificació i que s'hagi dut a terme entre el 20 de juliol de 2020 i el 21 de juliol de 2021 (data en què finalitza el període de sol·licitud de l'ajut)

Atenció: No es poden acollir a la subvenció les organitzacions que hagin validat la declaració ambiental durant les auditories de seguiment d'EMAS.

La sol·licitud de l'ajut es pot fer a través d'aquest enllaç des d'avui mateix Subvencions per a implantar i renovar sistemes voluntaris de gestió ambiental (EMAS). gencat.cat

El termini per presentar les sol·licituds és des del 21 de maig fins al 21 de juny, ambdós inclosos.

Per a més informació consulti aquí la Resolució TES/1500/2021 (PDF, 794 KB) del 12 de mayo, per la qual es convoquen les subvencions per a la implantació de sistemes voluntaris de gestió ambiental, respecte de la implantació i la renovació de sistema previst en el Reglament EMAS, per al any 2021 (ref. BDNS 564.184).

Sol·liciteu més informació aquí