TÜV Rheinland lliura a Drolimsa seu certificat ISO 9001

21.11.19Zaragoza

El passat dimarts 21 de November, TÜV Rheinland va fer el lliurament de el Certificat de Qualitat segons la Norma ISO 9001: 2015 a l'empresa Drolimsa.

A l'acte de lliurament celebrat a la seu de l'empresa Drolimsa a Cadrete, Saragossa, van assistir Carmen i Jesús Fuertes Lanzuela, administradors de DROGUERIA I NETEJA SA, que recollint el certificat del seu sistema de gestió de la Qualitat de mans de Carles Vallejo, en representació de TÜV Rheinland.

Per Drolimsa la certificació del seu sistema de gestió acredita el bon exercici del seu treball i activitat dins i en cadascuna de les seves àrees de gestió. Aquest certificat demostra el seu compromís per la Qualitat i la seva aposta ferma per aconseguir el major nivell de qualitat i transparència.

Drolimsa

L'empresa sempre ha apostat per la Qualitat per garantir la qualitat de el servei com hon comenta, "podem afirmar que està garantida ja que som Empresa Certificada des de l'any 99 com a empresa de distribució d'acord amb la norma UNE-EN -ISO 9001/2000, i ara certificats segons la ISO 9001: 2015 per TÜV Rheinland. Així mateix Drogueria i Neteja té el certificat d'Empresa que apliqui Serveis de plaguicides i DDD i Empresa de Formació en higiene alimentaria de manipulació d'aliments. "Drogueria i Neteja és una empresa Aragonesa de distribució de més de 30 anys d'experiència en el sector de l'Hostaleria, liderant actualment aquest sector en la seva zona d'influència amb més de 2.500 clients en actiu."

L'ISO 9001: 2015 té com a objectiu:

Proporcionar un marc de requisits estable per als següents 10 anys

Abordar els canvis recents en la pràctica de la gestió de la qualitat i la tecnologia en un entorn de treball cada vegada més complex i dinàmic

Ser prou genèrica i a el mateix temps rellevant per a tot tipus de mida d'Organització, independentment del seu sector

Mantenir l'actual enfocament a una gestió eficaç de l'procés

Aplicar una estructura d'alt nivell (estructura uniforme, textos i definicions bàsiques) per a assegurar la compatibilitat estructural amb altres normes de gestió com la ISO 14001 enfocada a la gestió mediambiental o la ISO 50001 per a la gestió d'energia.

Simplificar la seva implementació dins de les Organitzacions i la seva avaluació de conformitat

Simplificar la redacció per assegurar una comprensió idèntica i una interpretació coherent dels requisits

Per a mes informació Formulari de contacte