TÜV Rheinland lliura a Ibernex seu certificat ISO 9001

12.11.19Zaragoza

El passat dimarts 12 de Febrer, TÜV Rheinland va fer el lliurament de el Certificat de Qualitat segons la Norma ISO 9001: 2015 a l'empresa Ibernex.

A l'acte de lliurament celebrat a la seu de el grup Ibernex a Saragossa, van assistir el gerent de l'empresa Tomás Prieto i la responsable de Qualitat de l'empresa Betlem Mateu recollint el certificat del seu sistema de gestió de la Qualitat de mans de Carles Vallejo, en representació de TÜV Rheinland.

Per Ibernex la certificació del seu sistema de gestió acredita el bon exercici del seu treball i activitat dins i en cadascuna de les seves àrees de gestió. La renovació del seu certificat demostra el seu compromís per la Qualitat i la seva aposta ferma per aconseguir el major nivell de qualitat i transparència.

Ibernex

Ibernex, empresa pertanyent a el Grup Pikolin, és una companyia tecnològica especialitzada en el desenvolupament de solucions de comunicació per a hospitals i residències.

Els més de 25 anys d'experiència en el sector de Ibernex i l'aposta constant per la innovació i el desenvolupament de noves solucions són els trets principals de la companyia.

Impulsada per un equip de més de 40 persones, on convergeixen joves talents amb perfils experimentats, la nostra motivació diària és treballar per posar en mans dels nostres clients l'última tecnologia i integrar-la completament a les seves instal·lacions. Amb presència a més de 20 països, els treballs de Ibernex superen les 625 instal·lacions i les 12.500 llits equipades.

La companyia es troba immersa en un ambiciós procés d'innovació tecnològica que abasta diferents solucions de monitorització reactiva i predictiva de pacients en residències, hospitals i domicilis particulars, en el desplegament de l'hospital i de la residència de el futur i en la gestió integrada de les activitats assistencials en tots aquests àmbits.

Tot això sota models molt pràctics de gestió de la dada orientats a un acompliment més eficient i sostenible de professionals i organitzacions assistencials i també, i, sobretot, a una assistència millor, més confortable i menys intrusiva per a les persones, perquè tinguin una millor qualitat de vida.

L'ISO 9001: 2015 té com a objectiu:

Proporcionar un marc de requisits estable per als següents 10 anys

Abordar els canvis recents en la pràctica de la gestió de la qualitat i la tecnologia en un entorn de treball cada vegada més complex i dinàmic

Ser prou genèrica i a el mateix temps rellevant per a tot tipus de mida d'Organització, independentment del seu sector

Mantenir l'actual enfocament a una gestió eficaç de l'procés

Aplicar una estructura d'alt nivell (estructura uniforme, textos i definicions bàsiques) per a assegurar la compatibilitat estructural amb altres normes de gestió com la ISO 14001 enfocada a la gestió mediambiental o la ISO 50001 per a la gestió d'energia.

Simplificar la seva implementació dins de les Organitzacions i la seva avaluació de conformitat

Simplificar la redacció per assegurar una comprensió idèntica i una interpretació coherent dels requisits

Per a mes informació Formulari de contacte