Boehringer Ingelheim España, SA, inicia el procés per certificar-se com Empresa Saludable

28.02.17Espanya

Dins de la seva política d'ètica empresarial i de prevenció i promoció de la salut, Boehringer Ingelheim España, SA, ha iniciat el procés per emprendre la certificació com a Empresa Saludable. Amb aquesta certificació vol fer un pas més dins del seu continu afany en la millora contínua, promovent la millora de la salut dels empleats i en conseqüència el clima laboral.

Beneficis de la Certificació com Empresa Saludable

• Redueix l'Absentisme i el presentisme. Amb el que redueix considerablement els costos de l'organització.

• Millora la salut dels empleats i en conseqüència el clima laboral.

• Promociona mesures de salut internes contínues amb objectius assolibles.

• Contribueix a incrementar la reputació i fa a les empreses més competitives en tenir un clima laboral favorable.

• Col·labora en el compliment de la legislació de prevenció de riscos laborals vigent.

• Fa possible la integració amb altres estàndards i al mateix temps controla una millora contínua.

Integrable amb altres normes com:

Certificación ISO 9001

Certificación ISO 14001

Certificación OHSAS 18001

RSE i GRI

Auditoria Legal

Sobre Boehringer Ingelheim

El grup Boehringer Ingelheim figura entre les 20 companyies farmacèutiques més grans del món. Amb seu a Ingelheim, Alemanya, treballa amb 142 afiliades i té més de 47.000 col·laboradors i colaboradores.Desde la seva fundació el 1885, la companyia independent de propietat familiar s'ha compromès amb la investigació, el desenvolupament, la producció i la comercialització de nous productes d'alt valor terapèutic per a la medicina humana i animal.

A Espanya la companyia té la seva seu central a Sant Cugat del Vallès (Barcelona) i compta amb més de 1.600 col·laboradors. Boehringer Ingelheim té una clara vocació industrial al nostre país, on compta amb dos centres de producció internacionals situats a la província de Barcelona: la planta de producció química a Malgrat de Mar, que exporta a més de 15 països, i la planta de producció farmacèutica a Sant Cugat del Vallès, des de la qual es fabriquen fàrmacs per a més de 100 països de tot el món.

Escriure un email